יום רביעי, 10 בדצמבר 2008

מזל ציין...
מה גרם לי לשינוי ביחס לפורום?*
*מאחר ובחרתי בקורס מתוקשב סביבת הלמידה שלי צריכה להיות מתוקשבת ואני לא יכולה שלא להשתמש בפורם.המשימות ניתנות בפורום ,כמו כן התגובות(אין ברירה אחרת)* לאחר השימוש ראיתי שהשד לא נורא.
ברור לי מאד ששיח משפר את הלמידה ומחולל למידה משמעותית. מעניין אותי לבחון האם וכיצד שיח בסביבה מתוקשבת יכול לשפר את הלמידה שלי.
כיצד אבדוק זאת אני עדיין לא יודעת.
10:25 10 דצמבר
2008

4 תגובות:

סמינריון הוראה בסביבה מתוקשבת אמר/ה...

מזל הכיוון שלך טוב מאד. אם מעניין אותך לדעת כיצד שיח בסביבה מתוקשבת משפר את הלמידה שלך אתיכולה לעשות זאת אפילו בקורס שלנו. אגב, לא הייתי מצטמצם לפורומים אלא מרחיב גם לדרכי השיח הנוספות כמו הבלוגים שלנו. את יכולה להשוות את השיח באמצעות הבלוגים לשיח דרך הפורומים. איך לעשות זאת? לעת עתה זה מוקדם ויש לך זמן, הרבה יותר חשוב כרגע זה להגדיר את שאלות המחקר שלך וזה נעשה גם במפגש פנים אל פנים בינינו וגם דרך המשך הדיאלוג כאן בבלוגים, מה דעתך?

רפי

הבלוג של רימא אמר/ה...

שלום לך
אני חושבת שאת צריכה לחקור את הסטודטים בקורס שלנו ותבדקי האם זה משפר אצלם הלמידה, וגם רפי הוא יכול להיות גם שאחד הנחקרים?
אם את מתכוונת למוטיבציה אז אני יכולה לשלוח אליך חומר???

סמינריון הוראה בסביבה מתוקשבת אמר/ה...

היי מזל,
כיוון מעניין, אני מסכימה עם רפי ההרחבה לתחום הבלוגים בנוסף לפורומים יכולה לספק למידה רחבה יותר על שני כלים, כלי אחד שמתאים לאנשים מסויימים לא בהכרח מתאים לאחרים. חוץ מזה, אני חושבת שהעבודה שלך תספק משוב עבור רפי לגבי הקורס, עד כמה השיח בסביבה המתוקשבת שיפרה את למידת הסטודנטים, "שתי ציפורים במכה אחת"
בהצלחה סלין

רפי דודזון אמר/ה...

האם ויתרת על לימודיך בסמינריון? התקשרי אלי בהקדם לצורך בירור השתתפותך בקורס.
רפי